.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شجوني:شانس پيروزي احمدي‌نژاد بيشتر است

عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز اظهار كرد كه اين جامعه هنوز وارد بحث انتخابات رياست‌جمهوري نشده و با جامعه مدرسين به صورت هماهنگ در انتخابات عمل خواهد كرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين شجوني در گفت‌وگو با ايسنا، هم‌چنين با بيان اين‌كه برخي احزاب به صورت جدي وارد بحث انتخابات شده‌اند، ولي هنوز برخي وارد اين موضوع نشده‌اند، افزود: اكنون براي معرفي كانديداها زود است و بايد اجازه داد تا فضا شفاف‌تر شود و كانديداها مشخص شوند تا احزاب تصميم خود را بهتر بگيرند.

وي در ادامه با بيان اين‌ كه در تاريخ جمهوري اسلامي ايران غير از بني‌صدر كه از كشور فرار كرد و مرحوم رجايي كه شهيد شد، كساني كه به مقام رياست‌جمهوري رسيده‌اند، دو دوره رييس‌جمهور بوده‌اند، گفت: احمدي‌نژاد نيز فردي كاركشته است و من فكر مي‌كنم شانس وي براي پيروزي در انتخابات از همه بيشتر است.

شجوني با بيان اين‌كه در حال حاضر كارشناسان اقتصادي مشغول هستند تا به بهبود وضع اقتصادي كمك كنند، گفت: همان‌طور كه گفتم وقتي نگاهي بكنيم متوجه مي‌شويم آراي ايشان از ساير كانديداها بيشتر است.

وي افزود: ممكن است برخي به عملكرد دولت انتقاداتي داشته باشند و اين انتقادات را بايد به صورت سازنده و نه تخريبي بيان كنند، اما مردم كشور از تخريب مسوولان از جمله تخريب رييس‌جمهور متنفر هستند.

شجوني با بيان اين‌كه اصول‌گرايان نه از احمدي‌نژاد عبور كرده و نه عبور خواهند كرد، گفت: زمينه‌ خوبي براي پيروزي احمدي‌نژاد در انتخابات فراهم است.

وي هم‌چنين با بيان اين‌كه « مردم در انتخابات شوراي شهر دوم و سوم، انتخابات مجلس هفتم و هشتم و رياست‌جمهوري نهم به اصلاح‌طلبان به‌ويژه طيف ساختارشكن و تندرو آن‌ها نه گفتند» گفت: آن‌ها از قدرت دور شده‌اند؛ از اين رو به دنبال اين هستند كه به قدرت برسند و در واقع مساله‌ برخي از آن‌ها دين و خدا نيست و مبارزات آن‌ها خدايي نيست؛ چنان‌كه مي‌بينيم برخي از روزنامه‌هاي منتسب به اين جريان چگونه خلاف تصميم‌گيري و اراده‌ مردم حركت مي‌كنند.

شجوني در پايان با بيان اين‌كه « اصلاح‌طلبان در جريان انتخابات مجلس ششم به آقاي هاشمي بي‌وفايي و بي‌مهري كردند» اظهار كرد: آن‌ها با توجه به اين‌كه در چند انتخابات اخير به پيروزي نرسيده‌اند، در تلاشند خود را به آقايان خاتمي، هاشمي رفسنجاني و كروبي نزديك كنند تا بار ديگر به قدرت برگردند؛ ولي بايد بدانند مردم ما هوشيار و آگاهند و اين مسائل را متوجه مي‌شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.